Curs Vânzări
✅ Agendă curs Vânzări
Modul 1: Pregătirea vânzării
Sintetizarea informațiilor esențiale despre client;
Setarea obiectivelor în funcție de stadiul clientului;
Clarificarea unor întrebări la care dorește să afle răspunsul în timpul vizitei/
conversației telefonice/emailului;
Construirea mesajelor cheie pe care urmează să le transmită în timpul vizitei/
apelului telefonic/emailului;
Identificarea posibilelor obstacole și soluții la acestea.
Modulul 2: Apelul telefonic și email-ul de vânzări
Deschiderea apelului telefonic într-un mod remarcabil; Declanșarea interesului clientului;
Obținerea acordului clientului;
Ținută și atitudine în gestionarea apelului telefonic;
Componente cheie ale unui email de vânzare.
Modulul 3: Deschiderea întâlnirilor de vânzare
Întâmpinarea clientului;
Comunicare verbală și non-verbală persuasivă; Obținerea acordului clientului;
Ținută și atitudine în deschiderea vizitei;
Tipologii de clienți și modalități de abordare.
Modulul 4: Descoperirea nevoilor reale ale clientului
Ascultarea clientului;
Formularea inteligentă a întrebărilor (Cadru, Probleme și Intenții); Identificarea criteriilor de achiziție ale clientului;
Introducerea de elemente competitive în criteriile de achiziție;
Identificarea nevoilor clientului.
Modului 5: Gestionarea conversației de vânzări
Descoperirea ierarhiei de luare a deciziilor clientului și influențarea acesteia; Prezentarea soluției în termeni de Avantaje și Beneficii (CAB);
Utilizarea tehnicilor de persuasiune în prezentarea soluției;
Prezentarea soluției ca valoare;
Modalități de prezentare prețului;
Comportamentul care duce către închiderea vânzării.
Modului 6: Gestionarea obiecțiilor
Identificarea corectă a obiecțiilor prezentate de client; Identificarea obiecțiilor ascunse;
Clarificarea obiecțiilor;
Răspunsul profesionist la obiecții;
Eliminarea îndoielilor clientului;
Transformarea obiecțiilor în avantaje.
Modului 7: Închiderea vânzării
Pașii de închidere a vânzării;
Tehnici de închidere a vânzării în cadrul discuției de vânzări; Tehnici de închidere a vânzării prin follow – up profesionist.
Training-ul este organizat astfel încât 70 % reprezintă partea aplicată/practică și 30 % - componenta teoretică.
✅ Durata training: 24 ore care pot fi împărțite în 6 module a câte 4 ore/ modul, 8 module a câte 3 ore/modul, 12 module a câte 2 ore/modul.
✅ Training-ul poate fi ținut off-line.
—-------------------
Lector curs: Victoria Bulai
despre Victoria Bulai
- peste 7 ani experiență în livrarea de cursuri
- 15 ani experiență în business
A creat peste 100 de articole în domenii de expertiză
- A livrat peste 6000 de ore de training sau consultanță pentru echipe și one to one.
Arii de expertiză : Resurse Umane, Managementul Resurselor Umane, Management, Time Management, Vânzări și Negociere, Comunicare Organizațională, Managementul Conflictelor.
—--------------------------
✅ Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
✅ Solicitare Ofertă
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0729478762 sau trimiteți o solicitare la adresa cons@brainsconsulting.ro
DOCTORS IN IRELAND IMC Registration step- by- step Any doctor wishing to practise medicine in the Republic of Ireland must register with the Medical Council. It is an offence to practise within the State while unregistered, with the exception of administering first aid or visiting European Economic Area (EEA) registered doctors attending in […]
Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania
sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania
Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762
Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro