🟥 Asistent Medical Radiologie – SUEDIA (Gävleborg)
+ Curs GRATUIT de limbă suedeză ONLINE din limba romană sau engleză (la alegere)
➡️ Calificare necesară
Diplomă în Asistent Medical Radiologie, obținută într-o țară din UE.
➡️ Limba engleză
– este necesar să cunoașteți limba engleză la nivel conversațional.
➡️ Descrierea activității la clinică și obiectivele postului
- Lucru ca Asistent Medical Radiolog/ Radiograf în departamentul de radiologie al spitalului.
- Activitatea se desfășoară 24/7, cu program de lucru activ pe timpul nopții.
- Modulitățile care vor fi operate sunt: tomografie computerizată, radiografii de sistem osos și pulmonare, fluoroscopie intervențională, ecografie și RMN.
➡️ Dotările includ:
- 3 aparate RMN (Siemens)
- 3 aparate CT (Canon)
- 5 laboratoare convenționale (inclusiv un laborator pulmonar)
- 1 laborator de fluoroscopie (Siemens)
- 1 laborator de intervenții / angio combinat cu CT (Canon)
- 3 laboratoare de ecografie
➡️ Programul de lucru include ture de dimineață, seară și noapte, 7 zile din 7.
În activitate sunt incluse atât examinări acute, cât și programate.
➡️ Populația deservită
Aproximativ 280.000 de locuitori în regiune și 100.000 în oraș.
➡️ Număr de angajați
Puțin peste 100 de angajați, dintre care 40 sunt radiografi.
➡️ Descrierea postului și responsabilitățile
- Sarcinile obișnuite ale unui tehnician radiolog autorizat, precum realizarea de imagini CT, radiografii convenționale și, dacă există competență, RMN.
- Sarcinile includ și manipulări sterile și montarea de linii venoase periferice (PVC).
Se lucrează în 3 ture (dimineață, seară, noapte), inclusiv în weekenduri.
➡️ Experiență clinică
Nu este necesară experiență clinică prealabilă, deoarece radiograful va beneficia de o perioadă de introducere/integrare de aproximativ 3–6 luni, în funcție de experiență.
Scopul perioadei de integrare: familiarizarea cu aparatura, rutinele, metodele și modul de lucru al departamentului.
Totuși, cu cât experiența este mai mare, cu atât mai bine.
➡️ Caracteristici personale importante
Candidatul trebuie să fie responsabil, flexibil și să ofere o bună comunicare și atitudine față de pacienți și colegi.
➡️ Salariu
Stabilit individual, în funcție de experiență.
Salariul mediu pentru radiografi în Suedia:
42.000–43.000 SEK/lună (≈ 3.800–4.000 € brut ≈ 2.200–2.400 € net).
Poate ajunge chiar la 50.000–55.000 SEK.
La începutul angajării, până la atingerea nivelului B2 de suedeză, veți lucra ca asistent în radiologie, cu salariu mai mic.
În această perioadă inițială:
- se lucrează dimineața în clinică
- se studiază suedeza după-amiaza (50% muncă – 50% studiu)
- salariu: 29.700 SEK/lună
Pentru angajarea ca radiograf cu drept de practică este necesară licența eliberată de Socialstyrelsen, care necesită nivelul C1 de suedeză.
Durata obținerii licenței: 4–6 luni.
Salariul pentru un radiograf fără experiență: minim 30.000 SEK/lună.
Radiografii cu experiență câștigă mai mult, conform negocierii.
➡️ Gărzi și organizare
Nu există gardă la domiciliu, însă există ture active de noapte, seară și weekend.
În perioada de integrare (3–6 luni): program 7:15–16:15, luni–vineri.
Ulterior: ture de seară, apoi ture de weekend și noapte.
Curs de limbă B2–C1 după începerea angajării in Suedia.
Se desfășoară part-time (jumătate de zi).
Nivelul A1–B2 se studiază în țara de origine (inclusiv curs intensiv).
Nivelul B2–C1 se studiază la locul de muncă, în combinație cu activitatea ca asistent (50% muncă / 50% studiu).
➡️ Servicii oferite
- Vizită personală (parte din procesul de selecție): transport, cazare și masă plătite.
- Curs gratuit de limba suedeză A1–C1 (A1–B2 online, B2–C1 la locul de muncă).
- Curs de limbă gratuit pentru membri ai familiei – până la nivel B2 pentru soț/soție și copiii de vârstă școlară.
- sprijin financiar pe durata cursului (800 Eur/ luna)
-Sprijin pentru aplicarea licenței suedeze + coordonarea procesului.
- Curs gratuit de legislație și sistem social suedez (40 de lecții).
- Asistență pentru integrare (înregistrare la fisc, deschidere cont bancar etc.).
- Ajutor în găsirea unei școli/grădinițe pentru copii.
- Ajutor pentru mutare și căutarea unei locuințe.
- Sprijin financiar pentru mutare: 30.000 SEK pentru persoane singure / 45.000 SEK pentru familii pentru transportul mobilelor + 5.000 SEK pentru costurile de călătorie.
➡️ Documente necesare:
- CV profesional în limba engleză, detaliat
Scrisoare de intenție
- Copie scanată a licenței de practică din țara de origine + traducere în engleză (simplă)
- Copie scanată a diplomelor de studii medicale + traduceri în engleză (simple)
- 2 referințe în engleză,
📩 Dacă sunteți interesați, vă rugăm să trimiteți CV-ul detaliat și la: telefon/ whatsapp: 0040-733733511 sau la:
cv@brainsconsulting.ro


🚛 GHID: CUM SCRII un CV PROFESIONIST pentru ȘOFER CAMION / TIR Acest ghid este ideal pentru redactarea rapidă a unui CV profesional și ușor de citit. Structura unui CV de Șofer Camion Un CV profesionist trebuie să conțină: Date personale – Contact Profil profesional (2–3 rânduri) Experiență profesională Educație & cursuri Permise de […]

Brains Consulting SRL
str. J.H. Pestalozzi, nr. 3-5, cam 207
Timisoara, Romania
sediul social:
str. Dreptatea, nr.16, ap. 11
Timisoara, Romania
Email: office @ brainsconsulting.ro
Phone: 0040 729 478762
Web Design by Dow Media | Gazduire Web BanatHost.ro